System Zastrzegania Kart to:
- rozwiązanie pozwalające na szybkie zastrzeżenie karty płatniczej nawet, jeśli nie znamy numeru telefonu do swojego banku
- kluczowym elementem systemu jest zautomatyzowana infolinia IVR, wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy (portal głosowy)
- portal głosowy przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
Usługa jest bezpłatna. Jedyny ponoszony koszt to koszt połączenia telekomunikacyjnego – zgodnie z tabelą opłat swojego operatora telekomunikacyjnego.
Tylko częściowo. System nagrywa rozmowę od połączenia się Użytkownika z Systemem do przekierowania Użytkownika do Banku. Rozmowa pomiędzy Użytkownikiem a Bankiem nie jest nagrywana przez System.
Nie. Użytkownik w czasie jednego połączenia może zastrzec karty tylko jednego Banku. By zastrzec kartę innego Banku, Użytkownik musi ponownie połączyć się z Systemem.
System Zastrzegania Kart nie zada żadnego innego pytania niż o nazwę Banku, w którym Użytkownik posiada kartę płatniczą. Nie zapyta o imię, nazwisko, PESEL, ani żadną inną daną.
Po uzyskaniu połączenia z osobą przyjmującą zgłoszenie należy podać dane, o które zostaniemy poproszeni przez pracownika Banku. Dane te są potrzebne do prawidłowej identyfikacji zarówno klienta jak i karty, której zastrzeżenie chcemy zgłosić.
Tak. Do numeru 828 828 828 wystarczy dodać prefiks +48.